Velika dizajnerska nagrada Borisu Ljubičiću i SMS –u

Datum objave: 29. 10. 2005.

Poznati hrvatski dizajner osvojio je na prestižnom međunarodnom natjecanju za dizajn u Tokiju nagradu za superiorni dizajn boce za SMS-ovo maslinovo ulje..
Iz SMS-a s ponosom objavljuju da su oni prva hrvatska tvrtka koja je sudjelovala, a sa svojom trobridnom bocom za maslinovo ulje i osvojila Good Design nagradu za superiorni dizajn.
Nagrada Good Design postoji gotovo 50 godina, a utemeljio ju je u Japanu JIDPO (Japan Industrial Design Promotion Organization), kao reakcija na tadašnje probleme vezane uz internacionalnu zaštitu intelektualnog vlasništva.
Proizvodi označeni G-Markom imaju posebnu dodanu vrijednost, s obzirom da se percipiraju kao visoko kvalitetni, iznimno atraktivnog dizajna, superiorne funkcionalnosti i sigurnosti. Ukratko, G-Mark predstavlja simbol visoko kvalificiranog i dobro balansiranog proizvoda koji se danas eto, nalazi i na jednom hrvatskom proizvodu.

SMS-ova boca za maslinovo ulje dobitnik je Good Design nagrade u najzahtjevnijoj kategoriji – Produkt dizajn. Naime, ovo je kategorija u kojoj se nalazi niz malih kućanskih proizvoda pa se u toj kategoriji vrlo teško izdvojiti svojom posebnošću.
Svaka boca ulja je skliska i treba je stisnuti u šaku. Imajući to na umu, SMS je kreirao originalnu i jedinstvenu trobridnu bocu, sasvim izdvojivu od okruglog ili kvadratnog presjeka standardnih boca. Kada smo još u nju utisnuli i palac, kao Sveti Petar šanpjeru, dizajn priča za boce SMS maslinovih ulja bila je gotova.
Elipsasti, konkavni 3D utisak na boci neodoljivo podsjeća na MASLINOV plod pa ga na etiketi ne treba posebno prikazivati. Ova udubina je ključna pri držanju boce SMS maslinovog ulja te izvrsna uporišna točka za palac.
Koncept i dizajn: Boris Ljubičić / STUDIO INTERNATIONAL
Naručitelj: SMS, prehrambena industrija Split, Hrvatska
Proizvođač: Industrija stakla VETROPACK Straža, Hrvatska

Pošalji prijatelju na email

Komentari