Prehrambene navike kupaca light proizvoda

Datum objave: 16. 05. 2005.

Prošle godine, u usporedbi s 1998. godinom, veći je broj Amerikanaca (84 % naspram 73 %) konzumirao hranu i napitke reducirane energetske vrijednosti i/ili smanjenog udjela šećera. Light proizvode u većoj mjeri troše žene (22 %) nego muškarci (17 %).

Među kupcima light proizvoda više je onih koji koriste vitaminske dodatke prehrani (40 %/ 30 %), to su nešto starije osobe (53/ 48 godina), imaju veća primanja i višeg su stupnja obrazovanja. Također konzumiraju više voća, manje krumpira i u njihov prehrani masti su zastupljenije u manjoj količini.

Izvor: M. J. Sigman-Grant, G. Hsieh (2005) Reported Use of Reduced-Sugar Foods and Beverages Reflect High-Quality Diets. Journal of Food Science 70: S42-S46.

Pošalji prijatelju na email

Komentari