Datum objave: 21. 04. 2009.

Predstavnici Središnjeg koordinacijskog odbora akcije "Za osmijeh djeteta u bolnici" (iz Saveza društava Naša djeca Hrvatske, Hrvatskog društva za preventivnu i socijalnu pedijatriju i Pedijatrijskog društva Hrvatske udruge medicinskih sestara) i tvrtke P&G, robne marke Ariel, predstavili su rezultate dvogodišnje suradnje u provođenju Ariel donacije. Predstavljanje je održano na Proljetnoj pedijatrijskoj školi koja se održava u Splitu od 20. do 24. travnja. Donacijom od milijun kuna robna marka Ariel tvrtke Procter & Gamble doprinijela je tijekom 2007. i 2008. godine poboljšanju uvjeta na bolničkim odjelima i u bolnicama sudionicama Akcije.

Tijekom dvogodišnje suradnje milijun kuna iz Ariel namjenskog fonda utrošen je na nabavu igračaka i provedbi kulturno – zabavnih aktivnosti s djecom, dopunsku edukaciju zdravstvenog osoblja, volontera i vanjskih stručnih suradnika u bolnicama te postizanje ugodnijeg izgleda bolničkih prostora u kojima borave djeca i roditelji, u bolnicama sudionicama Akcije. Osnovni cilj ove suradnje bio je bolnicama olakšati i ubrzati ispunjavanje uvjeta koje je propisao Koordinacijski odbor kako bi što prije stekle počasni naslov "Bolnica/bolnički odjel – prijatelj djece".

"Akcija "Za osmijeh djeteta u bolnici" već deset godina aktivno radi na humanizaciji bolničkog liječenja djece u Hrvatskoj. U želji da damo doprinos društvu u kojem poslujemo prepoznali smo ovu akciju kao važan projekt koji može bitno utjecati na podizanje standarda liječenja djece u bolnicama. Dvogodišnja suradnja nam je pokazala da svaki doprinos ovom hvalevrijednom cilju rezultira brojnijim osmijesima mališana koji borave na bolničkim odjelima", rekao je dr. sc. Srđan Lisac, član Uprave Procter & Gamble Hrvatska, na predstavljanju rezultata.

Pošalji prijatelju na email

Komentari