Vjeruju li potrošači marketingu?

Datum objave: 08. 05. 2006.

Portal [url="#"] Gastro.hr [/url] prenosi rezultate istraživanja agencije British Food Standards o stavu potrošača prema sve češće korištenim marketinškim pojmovima kao što su domaće i tradicionalan proizvod..
Očito je da su potrošači vrlo skeptični prema ovakvim tvrdnjama. Znatan broj sudionika u ovom ispitivanju smatra da je to zapravo "ista pašta – drugo pakovanje".
Također, za proizvode kod kojih bi bilo za očekivati da su bez konzervansa i drugih aditiva, mnogi smatraju da ih zapravo sadrže.
Iako bi se dio potrošača birajući između dva vrlo slična proizvoda ipak odlučio za onaj s pojmovima na deklaraciji kao što su kvaliteta, najbolje i domaće, 31 % smatra trgovačku marku presudnim čimbenikom kod kupovine, a za njih 25 % su na prvom mjestu sastojci proizvoda.
Izvor: Foodinternational.net [url="#"]
Gastro.hr
[/url]

Pošalji prijatelju na email

Komentari