Vino pobijedilo pivo

Datum objave: 05. 07. 2006.

Unatoč velikim ulaganjima pivara u sport i marketing, prodaja piva u Hrvatskoj je podbacila u prvom tromjesečju 2006, izvještava portal [url="#"] Gastro.hr[/url]..
Unatoč iznosu od 7,5 do 15 milijuna kuna koji bi trebali platiti Karlovačka i Zagrebačka pivovara za mjesec dana stalnoga oglašivanja na Hrvatskoj televiziji u vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva, podaci o prometu u hrvatskim ugostiteljskim objektima u prvom tromjesečju potvrđuju negativne informacije što ih je u javnost poslala pivarska industrija.
Naime, iznosi od 7,5 do 15 milijuna kuna su cijene dva paketa koje je HTV ponudio pivarima od 9. lipnja do 9. srpnja. No, osim reklamiranja na televiziji, znatna ulaganja pivari imaju i za reklame u ostalim elektroničkim i tiskanim medijima.
Kako piše Poslovni dnevnik, količina i promet prodanog piva bili su manji od prometa u prva tri mjeseca 2005. godine.
Prodano je 4,3 posto manje piva i ostvaren 0,9 posto manji promet.
U isto vrijeme prodano je više vina (2,3 posto), s prometom od 31,6 milijuna kuna, većim za čak 13,7 posto nego 2005.
Relativno dobro prolazili su i sokovi i ostala bezalkoholna gazirana pića s većom prodajom od sedam do deset posto.
Treba li se neuspjeh piva možda tražiti u podbacivanju hrvatske nogometne reprezentacije na SP-u u Njemačkoj, pitanje je koje ostavljamo na razmišljanje najzagriženijim pivopijama.
[url="#"] Gastro.hr [/url]

Pošalji prijatelju na email

Komentari