Datum objave: 14. 07. 2014.

Što je dijete upoznatije s logotipovima i drugim prikazima povezanim s restoranima brze hrane te proizvođačima bezalkoholnih gaziranih pića, slakiša i grickalica, to je veća vjerojatnost da ima prekomjernu tjelesnu masu ili da je pretilo.

Do ovog zaključka došle su američke znanstvenice koje su ispitivale znanje djece o raznim brandovima „nezdrave“ hrane. Djeca koju su ispitivale bila su dobi 3 do 5 godina, a njihova upoznatost s brandovima bila je raznolika. Ona djeca koja su bila upoznatija i dobro raspoznavala brandove raznih proizvođača, bila su sklonija većem indeksu tjelesne mase (BMI).

Ovo istraživanje provođeno je u dva navrata, a čvrsta povezanost upoznatosti s „nezdravom“ hranom i razinom tjelesne aktivnosti nije primijećena. Ova činjenica ukazuje da bi se u borbi protiv pretilosti djece trebalo razmisliti i o ograničavanju izloženosti reklamnim spotovima.
Autorice smatraju da rezultati njihovog rada govore kako vrijeme provedeno pred televizorom potiče pretilost kod djece ne samo zbog sjedilačkog načina života, već u velikoj mjeri i zbog uloge televizije u razvoju znanja i odnosa prema hrani.

Izvor: Appetite

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: djeca,

Komentari