Datum objave: 29. 09. 2016.

Prema novoj studiji, odgovor na ovo pitanje leži u ljudskom DNA. Naime, znanstvenici su otkrili kako ljudi koji imaju varijaciju u genu PDSS2 piju manje kave u odnosu na ljude bez te varijacije.

U istraživanju je sudjelovalo 1 213 Talijana koji su ispunili upitnik o učestalosti konzumiranja kave te su im bili analizirani genetički podaci. Rezultati su pokazali kako je konzumacija kave bila manja u onih ispitanika koji imaju varijaciju u genu PDSS2. Spomenuti ispitanici su dnevno popili jednu šalicu kave manje u odnosu na one ispitanike koji nemaju varijaciju u genu PDSS2.

Znanstvenici su također objasnili kako zbog varijacije u genu PDSS2 stanice imaju smanjenu sposobnost razgradnje kofeina zbog čega se produljuje vrijeme njegovog zadržavanja u tijelu. Posljedično, pojedinci s ovom genetskom varijacijom nemaju potrebu piti toliku količinu kave da bi osjetili učinak kofeina, koliko ispitanici bez te genetske varijacije.

Znanstvenici su zaključili kako je potrebno provesti daljnja istraživanja kojima bi se potvrdilo ovo otkriće i objasnila biološka veza između PDSS2 i konzumacije kave.

Izvor: Scientific Reports