Datum objave: 21. 11. 2012.

U studiji objavljenoj ovaj mjesec u časopisu American Journal of Preventive Medicine, istraživači su analizirali ponudu i nutritivni sastav obroka vodećih lanaca brze hrane u Americi: McDonald's-a, Burger Kinga, Wendy's-a, Taco Bella, KFCa, Arby's-a, Jack in the Boxa i Dairy Queena.

Zanimljiv podatak do kojega su istraživači došli je da je ponuda u restoranima brze hrane u posljednjih 14 godina porasla za 53% - od 679 jela na 1036. Porast ponude u velikoj mjeri odnosio se na porast u ponudi predjela i priloga – salata (sa 11 na 51), te zaslađenih čajeva (sa 0 na 35).

Bez obzira na novosti u ponudama autori studije nisu pronašli značajnije promjene u srednjoj kalorijskoj vrijednosti ponuđene hrane i pića. Jer, dok je s jedne strane kalorijska vrijednost kod salata lagano pala, a također su neki restorani i smanjili veličinu porcija, s druge strane rasla je kalorijska vrijednost deserta, slastica i zaslađenih čajeva.

U posljednje dvije godine studije – 2009. i 2010. – analizirana predjela imala su prosječno 453 kalorije po jelu, dok su prilozi prosječno imali 263 kalorija po jelu.

Pošalji prijatelju na email

Komentari