Datum objave: 06. 07. 2009.

Gledanje reklama za hranu na televiziji dovodi do povećanja konzumacije hrane i kod djece i kod odraslih, tvrde istraživači s Yale University.

Niz eksperimenata je pokazao kako kod djece u dobi od 7 do 11 godine ovakve reklame povećava konzumaciju hrane za prosječno 45%, što samo po sebi može dovesti do godišnjeg povećanja tjelesne mase za gotovo 5 kilograma.

Slični su rezultati dobiveni i nakon proučavanja posljedica reklama na odrasle osobe, uz dodatak da su kod njih uočeni izraženiji utjecaji reklama na izbor konzumirane hrane.

Istraživači u stručnom časopisu Health Psychology zaključuju kako TV reklame mogu potaknuti automatsku konzumaciju hrane, bez obzira na glad, te stoga znatno pridonose pandemiji pretilosti.

[url="http://www.plivazdravlje.hr"]PLIVAzdravlje[/url]

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: vitkost,

Komentari