Tužba zbog TV reklama namijenjenih djeci

Datum objave: 19. 07. 2006.

Udruge građana i roditelji tuže TV mrežu Nickelodeon i proizvođača žitarica za zajutrak Kellogg kako bi reducirali oglase za hranu vrlo niske prehrambene vrijednosti namijenjenu najmlađima..

Tužitelji se pozivaju na nedavno izvješće o utjecaju marketinga na prehrambene navike djece koje je izdao Američki Institute of Medicine .

Roditelji se žale kako njihovi napori u poticanju poželjnog odabira namirnica kod djece postaju uzaludni zbog TV reklama koje daje Nickelodeon . Na novinskoj konferenciji organiziranoj u sklopu bostonske kampanje Commercial-Free Childhood najavljena je tužba kojem se želi postići zabrana reklama za hranu niske prehrambene vrijednosti kad je 15 % ili više gledateljstva mlađe od 8 godina.

Susan Linn koja sudjeluje u kampanji Commercial-Free Childhood s ogorčenjem je navela da se već više od 30 godina bezuspješno apelira na proizvođače hrane da prestanu reklamirati nezdravu hranu za djecu.

Nickelodeon i Kellogg Co. se brane time što navodno sudjeluju u edukaciji javnosti o prehrani i zdravlju te da na roditeljima leži odgovornost da ugase televizor, kontroliraju odabir hrane svoje djece i potiču ih na bavljenje tjelesnom aktivnosti.

Pošalji prijatelju na email

Komentari