Datum objave: 02. 12. 2014.

U cilju smanjenja broja pretilih, nadležne institucije najviše ulažu u poboljšanje deklaracija prehrambenih proizvoda i informiranje potrošača o pravilnoj prehrani. Međutim, prema novom američkom istraživanju izgleda da bi edukacija pojedinaca o usmjeravanju pažnje na vlastite emocije mogla biti znatno učinkovitija.

Ispitanici navedenog istraživanja prvo su prošli općenitu edukaciju o prepoznavanju osnovnih emocija, a nakon toga su im dani razni prehrambeni proizvodi te im je zadatak bio prepoznati osjećaje koje u tom trenutku oni i pojedinci oko njih proživljavaju. Nakon ove vježbe ispitanici su dobili mogućnost odabira međuobroka – uravnotežen prehrambeni proizvod ili čokoladnu pločicu. Izbor između navedena dva proizvoda dobila je i skupina ispitanika koja nije prošla edukaciju ni vježbe i koja je poslužila kao kontrolna skupina.

Primijećeno je da su ispitanici koji su prošli edukaciju o prepoznavanju emocija, češće odabirali uravnotežen prehrambeni proizvod. Također, prilikom određivanja tjelesne mase nakon tri mjeseca, pokazali su, u prosjeku, nižu tjelesnu masu nego na početku istraživanja. Kod kontrolne skupine, s druge strane, je zapaženo povećanje tjelesne mase.

Autori su napomenuli kako bolje razumijevanje vlastitih emocija i načina na koji one utječu prilikom donošenja odluka, može utjecati i na poboljšanje kvalitete života u širem pogledu.

Izvor: Journal of Marketing Research

Pošalji prijatelju na email

Komentari