Anketa provedena među američkim stanovništvom pokazala je kako je 80 % ispitanika spremno platiti više za obrok u restoranu koji koristi hranu iz ekološkog uzgoja, jer na taj način doprinose očuvanju okoliša. Oko 65% ispitanika platili bi do 10% više, a tek 15% sudionika u anketi nije spremno izdvojiti više novaca za obrok u ekološki osviještenom restoranu.
Ispitanici su u najvećem djelu zagovarali rad restorana s ciljem očuvanje okoliša, u smislu štednje energije, smanjenje otpada te korištenje biorazgradivih materijala i recikliranja. Odmah nakon očuvanja okoliša, istaknuta je važnost upotrebe organske i lokalno uzgojene hrane.
Porast ekološke svijesti stanovništva uočava se i u Hrvatskoj, što se vidi na temelju sve veće potražnje organske hrane i sve većem broju specijaliziranih trgovina sa ekološki uzgojenom hranom i drugim proizvodima, koje svakim danom broje sve više poklonika.
Izvor: Tourism and Hospitality Research