Prirodno lijepa uz AB kulturu

Datum objave: 01. 01. 2005.

U razdoblju od 3. do 5. lipnja svim ženama grada Zagreba ab kultura poklanja Vikend zdravlja. Tijekom ta tri dana održat će se niz zanimljivih predavanja stručnjaka s područja medicine, nutricionizma, psihologije i dermatologije na temu kako na zdrav način postići i očuvati zdravlje i ljepotu.. U sklopu Vikenda organizirani su i programi vježbanja pod stručnim vodstvom licenciranih trenera. Sva su predavanja i vježbe besplatne i otvorene za sve zainteresirane. [url="#"] Pogledajte program![/url]

AB kultura hrani vašu ljepotu, čuva vitkost i pruža jedinstven užitak

AB kultura legenda je Dukatovog asortimana fermentiranih proizvoda. Omiljena je već 12 godina tijekom kojih je postala sinonim za lagani mliječni napitak. Namijenjena je svima koji žele uravnoteženu niskokaloričnu prehranu, bez odricanja od kvalitetnih, nutritivno vrijednih namirnica. Zbog svoga blagog okusa ab kultura iznimno je popularna kao osvježenje tijekom ljetnih mjeseci, no kao visokovrijedna namirnica preporuča se i tijekom cijele godine.
OPTI COMPLEX, kao ključni sastojak ab kulture, Dukatova je zaštićena kombinacija vitamina skupine B, kalcija te a i b probiotičke mljekarske kulture. Vitamini skupine B neophodni su za zdravu kožu i lijep ten, čvrstu kosu i nokte, dobro funkcioniranje živčanog sustava te lakše suočavanje sa stresom. Prirodni kalcij porijeklom iz mlijeka, ključan je za jačanje kostiju i zuba te održavanje potrebne mineralne gustoće kostiju. Važan je za sprječavanje osteoporoze u kasnijoj životnoj dobi, a dobar je saveznik i u borbi protiv suvišnih kilograma. Originalna kombinacija probiotičkih bakterija a i b (Lactobacillus acidophilus i Bifidobacterium longum) daje napitku specifično blag i osvježavajući okus te povoljno djeluje na probavu.
AB kultura najlaganiji je jogurt na hrvatskom tržištu jer sadrži 0,1 posto mliječne masti. Sto grama jogurta sadržava samo 37 kcal. Osim standardne, “čiste” ab kulture, možete birati između četiri voćna okusa – jagoda, breskva, šumsko voće i vanilija, a uskoro možete očekivati i novo ljetno iznenađenje osvježavajućeg okusa.

Dio šećera u voćnim varijantama zamijenjen je sladilima, stoga je ab kultura prikladna i za osobe koje ne žele ili ne smiju konzumirati šećer. Jedna bočica ab kulture od 330 grama osigurava oko 60 posto dnevno preporučenih količina kalcija i oko 50 posto “vitamina ljepote”.
Zbog punovrijednih sastojaka, odličnih funkcionalnih svojstava i višestrukih pozitivnih utjecaja na organizam, ab kultura budi prirodnu ljepotu svake žene, a zbog niskog sadržaja mliječne masti i šećera čuva i vašu vitkost.

Praktično pakiranje u bočici omogućuje potpunu slobodu kretanja i uživanja u njezinom osvježavajućem blagom okusu u svakom trenutku.
Dukat je vodeća robna marka mliječnih proizvoda na tržištu Republike Hrvatske, a svoje proizvode izvozi u sve susjedne zemlje kao i u zemlje Europske unije. U Dukatovu se asortimanu nalazi bogat izbor mliječnih proizvoda vrhunske kvalitete i poznatih robnih marki poput AB kulture, BioAktiva LGG, Brzo Fino, Dukatele, Dukatina, Frutisime, Yogsija. Osim na hrvatskom tržištu, Dukat je sve prisutniji i na izvoznim tržištima, osobito Bosne i Hercegovine, Slovenije, Srbije i Crne Gore te Makedonije. Lura d.d. godišnje otkupljuje oko 220 milijuna litara mlijeka od oko 20.000 kooperanata. Orijentirana na domaću proizvodnju kao glavni izvor sirovine, Lura kontinuirano različitim aktivnostima unaprjeđuje svoju produktivnost i kvalitetu, a 2004. godine pokrenula je i veliki projekt izgradnje suvremenih štala. Tijekom prošle godine Lura je povećala prosječnu količinu otkupljenog mlijeka po farmi, zabilježila rast produktivnosti po kravi te povećala udio velikih proizvođača s godišnjom proizvodnjom većom od 50.000 litara. Lura aktivno pomaže svojim kooperantima u podizanju kvalitete mlijeka te je u posljednje dvije godine gotovo učetverostručila količinu mlijeka koje ispunjava najviše standarde EU-a. Kontinuiranim tehnološkim inovacijama i usavršavanjem postojećeg asortimana, Lura svojim potrošačima nastoji ponuditi proizvode koji se kvalitetom i dizajnom ravnopravno mogu nositi s vrhunskim proizvodima poznatih europskih proizvođača, dok praćenje trendova u funkcionalnim proizvodima i ambalaži omogućava prilagodbu asortimana potrebama novog, dinamičnog i sve zahtjevnijeg stila života.

Pošalji prijatelju na email

Komentari