Studija objavljena u časopisu Preventive Medicine ispitivala je učinkovitost sustava označavanja hrane putem „semafora“ na važnost i odabir nutritivno vrijednih namirnica u kupaca prije i nakon uvođenja novog načina označavanja hrane 2010.godine. Naime, hrana se označava po uzoru na semafor prilikom čega je „nezdrava“ hrana označena crvenom bojom, a zdravija hrana žutom ili zelenom bojom. Također, na pakiranjima hrane nalaze se količine masti, šećera i soli te postotak od preporučenog dnevnog unosa.
Istraživanje je rađeno na uzorku od 425 ispitanika koji su anketirani o načinu i uočavanju kako se hrana označava, o kojim čimbenicima ovisi kupovina i koliko im je važna nutritivna vrijednost namirnice te odabir „zdrave namirnice“. Ispitanici su anketirani mjesec dana prije i poslije uvođenja „semafora“.
Rezultati su pokazali da 18% više ispitanika uzima u obzir nutritivne vrijednosti namirnica te na tome temelji i odabir u odnosu na period kada se hrana nije označavala „semaforom“. Također, dvostruko više ispitanika istaknulo je kako čita deklaraciju na namirnici te se povećao broj ispitianika koji kupuje namirnice označene s većim zelenim svjetlom na namirnici u odnosu na crveno.
Autori studije zaključili su da je strategija „semafora“ učinkovitija od ostalih metoda za označavanje hrane jer je kupcima jednostavnija te ističe ključne karakteristike važne po zdravlje koje su razumljive svakome.