Restorani brze hrane uz svoje menije za djecu redovito nude igračke na dar, koje često reklamiraju na televizijskim programima za najmanje. Prema novom istraživanju objavljenom u časopisu The Journal of Pediatrcis, što su djeca više izložena ovim reklamama, to njihove obitelji češće posjećuju restorane brze hrane.
U istraživanju je sudjelovalo 100 djece dobi 3-7 godina kojima je, uz pomoć roditelja, procijenjena izloženost televizijskim reklamama restorana brze hrane te je ispitano sakupljaju li igračke koje ovi restorani nude i koliko često ih posjećuju.
Bez obzira na relativno mali broj ispitanika, istraživanje je pokazalo da je veća izloženost djece reklamama restorana brze hrane značajno povezana s većim brojem posjeta istima, a zamijećeno je i da je velika motiviranost djece za brzom hranom uglavnom posljedica dobivanja „nagradnih“ igračaka uz dječje menije.
Ukoliko i druga istraživanja pokažu slične rezultate, možda bi se reklamiranje i promocija dječjih menija brze hrane trebala zakonski regulirati. No za sada, najbolji prijedlog roditeljima bio da svojoj djeci ograniče izloženost reklamama za brzu hranu na način da umjesto televizije djeci predlože neki drugi oblik zabave ili da im onemoguće pristup programima na kojima se reklame prikazuju.