Datum objave: 18. 10. 2013.

Randomizirana kontrolna studija provedena na 450 djece te 200 obitelji otkrila je metodu izlaganja djece novim okusima pri čemu se djeca lakše odlučuju za konzumaciju novih vrsta namirnica. Metoda je razvijena kao dodatna pomoć roditeljima u borbi protiv izbirljivosti djece pri odabiru namirnica. Stručnjaci ističu kako je konzumacija voća i povrća znatno manja u djece od preporučenih dnevnih vrijednosti.

Rezultati su pokazali da primjenom nove metode naziva Tiny Tastes se djeci povrće svidjelo za 61% više nego kada nije primjenjena nova metoda, a unos povrća se utrostručio. Tiny Tastes su razvili američki psiholozi, pri čemu se djeca na zabavan način putem igre upoznavaju s novim namirnicama. Tiny Tates je temeljen na studijima koja su potvrdile da je potrebno dijetu ponuditi specifičnu namirnicu barem 10 puta prije nego je zavoli i unosi u većim količinama. Nakon 2 tjedne primjene Tiny Tastes djeca će se lakše odlučiti za namirnicu koju bi inače odbili.

Autori studije su zaključili da primjenom metode gdje su djeca redovito i kontinuirano izložena novim namirnicama dovodi do boljeg upoznavanja s namirnicom, a samim time odlučivanja i uživanja u unosu namirnice.

Studija je objavljena u časopisu The Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics.

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: djeca,

Komentari