Mladi piju više alkohola pod utjecajem reklama

Datum objave: 10. 03. 2006.

Adolescenti konzumiraju više alkohola pod utjecajem reklama za alkoholna pića, pokazalo je istraživanje provedeno na skupini mladih osoba u dobi od 15 do 26 godina..
Znanstvenici su utvrdili da je svaka nova mjesečno lansirana reklama za alkoholno piće bila praćena povećanjem prosječnog konzumiranja alkoholnih pića za jedan %. Studiju je provela Leslie Snyder sa Sveučilišta Connecticut u Storrsu, a rezultati su objavljeni u časopisu Archives of Pediatrics and Adolescent Medicine .
Studija je mjerila izloženost mladih reklamama u četiri medija - na televiziji, radiju, u časopisima ili putem plakata. Ovo je prvo istraživanje ove vrste koje izravno povezuje reklamiranje alkoholnih pića i njihovu potrošnju kod mladih.
Arch Pediatr Adolesc Med. 2006;160:18-24.

Pošalji prijatelju na email

Komentari