Datum objave: 28. 05. 2010.

Prema rezultatima istraživanja Gfk Grupe, koja je jedan od vodećih međunarodnih instituta za istraživanje tržišta, pokazalo se kako potrošači u razvijenim zemljama i u krizno vrijeme ostaju vjerni odabranim Bio proizvodima. S druge strane, u zemljama centralne i istočne Europe segment potrošača BIO proizvoda je mnogo manji, a kreće se između 8 i 28% odrasle populacije.

Godišnje istraživanje stanovništva o navikama kupovanja provedeno je u 11 zemalja uključujući i Hrvatsku. Od ukupnog broja hrvatskih ispitanika, samo 3 % je odgovorilo da redovito kupuje Bio proizvode, dok 21% ispitanika kupuje samo neke BIO proizvode, a 35% ispitanika poznaje Bio proizvode, ali ih ne kupuje. S druge strane, isti postotak ispitanika je odgovorio da ne zna što su to BIO proizvodi.

U razvijenim zemljama Europe potrošnja takvih proizvoda je znatno naprednija. Primjerice, u Njemačkoj u 2009. godini je 94% kućanstava kupilo neke organske proizvode i prosječno su za to potrošili 94 eura po kućanstvu.

Unatoč krizi potrošnja tih proizvoda u Njemačkoj je ostala na istoj razini kao i godinu dana ranije, a 50% njemačkih potrošača preferira kupovati proizvode iz vlastite zemlje jer imaju više povjerenja u kontrolu proizvodnog procesa.

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: organsko,

Komentari