Datum objave: 17. 12. 2014.

U novom istraživanju objavljenom u časopisu JAMA Pediatrics, ispitani su učinci programa Breakfast in the Classroom (Doručak u učionici) kojeg je tijekom proučavane školske godine 2012./2013. provelo 257 američkih škola koje uglavnom pohađaju učenici slabijeg imovinskog statusa.

Doručci koji su se nudili učenicima na početku svakog radnog dana bili su besplatni, a istraživanje je pokazalo da je program značajno povećao postotak školaraca koji doručkuju u školi. U 189 škola smještenih u sličnim sredinama, koje nisu sudjelovale u programu, u školi je doručkovalo 43 % učenika, dok je u školama koje su sudjelovale u programu, taj udio iznosio čak 74 %. Primijećeno je i da su učenici škola koje su provodile program češće prisustvovali nastavi.

S druge strane, program nije pokazao učinak na poboljšanje kognitivnih sposobnosti učenika – razlike u rezultatima provedenih matematičkih testova i testova čitanja nisu utvrđene.

Autori su naveli kako bi ispitivanje utjecaja „doručaka u učionici“ na školski uspjeh trebalo ponoviti nakon duljeg perioda provođenja programa, ali i da bi bilo korisno istražiti i učinak na tjelesnu masu školaraca.

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: djeca,

Komentari