Novo GfK-ovo istraživanje o prehrambenim navikama u Hrvatskoj pokazuje da, zavisno o životnim stilovima naših građana, imamo dosta jasno izdvojena četiri segmenta potrošača. Najveći su „tradicionalisti“, slijede oni s „brzim tempom života“ (ukupno čine dvije trećine), zatim „nezainteresirani“ i konačno „zahtjevni“.
Istraživanje je zabilježilo kako oko 50% građana konzumira dnevno 3 obroka, dok 25% ima tek 2 obroka dnevno. Samo 6% građana svakodnevno unosi preporučenih 5 obroka.
Gotovo petina ispitanika uopće ne doručkuje, a čak 84% ima svaki dan topli ručak tijekom radnog tjedna.
Hrvati 80% obroka konzumiraju kod kuće, a 37% ispitanih često posegne za obrokom iz pekarnice dok 10% najčešće odabire „fast food“ ili obroke iz restorana i picerije.
Samo polovina ispitanika kuha svaki dan, a najpopularniji obroci sadrže povrće i meso.
Čak 50% Hrvata svakodnevno konzumira bijeli kruh te slastice poput kolača, keksa i čokolade.
Poznato je da Hrvati vole kavu te je 80% ispitanih izjavilo da ju pije svaki dan.
Izvor: GfK