Datum objave: 22. 07. 2013.

Svaki roditelj ima strategiju poticanja djece na unos povrća no najčešće nailaze na poteškoće koje u konačnici rezultiraju smanjenim unosom u djece.

Psiholozi Stanford Universityja, smatraju kako je potrebno iskoristiti što su djeca (vrtićke dobi) prirodno znatiželjna te su ispitivali da li ukoliko djecu objasnimo kako namirnice utječu na zdravlje ujedno povećavamo njihovu želju za unosom povrća.

Studija je provedena na način da su jednu grupu djece tijekom 3 mjeseca za vrijeme užine stavili u prostore s knjigama te slikama koje su im pružale više informacija o tome kako hrana utječe na organizam te samim time na zdravlje, a druga grupa nije bila izložena sličnim materijalima. Nakon 3 mjeseca djeci su postavljena pitanja o prehrani.

Istraživanje je pokazalo da su djeca okružena informacijama o prehrani unosili dvostruko više povrća nego druga grupa te su znali više o prehrani te što se s hranom događa u organizmu.

Autori studije su naglasili kako su potrebna daljnja istraživanja kako bi se uočilo da li djeca unose više povrća i tijekom drugih obroka osim užine te da li takva strategija ima dugoročnih utjecaja na njihove prehrambene navike.

Studija je objavljena u časopisu Psychological Science.

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: povrće,

Komentari