Novo istraživanje njemačkih znanstvenika pokazalo je da bi djeca mogla češće posezati za „zdravom“ hranom ukoliko je pakirana u primamljivoj ambalaži.
U istraživanju je sudjelovalo 179 dječaka i djevojčica dobi 8-10 godina kojima su ponuđena tri ista proizvoda koja su se razlikovala jedino po ambalaži. Radilo se o voćnom jogurtu sa žitaricama koji je bio prezentiran u uobičajenom pakiranju, pakiranju na kojem su bile navedene njegove prehrambene koristi, te pakiranju koje je prikazivalo likove iz animirane serije i nosilo atraktivno ime.
Želja za konzumacijom navedenih proizvoda ispitana je na zanimljiv način – mjerenjem sile stiska šake dinamometrom. Kada bi djeca jako željela probati određeni proizvod, stisnula bi dinamometar većom silom.
Očekivano, rezultati su pokazali da su djeca bila najmotiviranija za proizvod koji je na ambalaži imao prikazane popularne likove iz crtića. Kada su kasnije isprobali sva tri proizvoda, anketa je pokazala da im se taj jogurt i najviše svidio okusom. Okus proizvoda u uobičajenoj ambalaži te onog koji je na pakiranju imao navedene prehrambene koristi konzumacije, djeci se znatno manje svidio, iako se radilo o identičnoj hrani.
Inače, ovaj učinak dobro je poznat među marketinškim stručnjacima, a autori su zaključili kako bi se mogao koristiti pri poticanju djece na odabir i konzumaciju uravnotežene hrane.
Izvor: Frontiers in Psychology