Datum objave: 11. 07. 2005.

Istraživanje koje je Jutarnji list proveo u suradnji s [url="#"] Prehrambeno-biotehnološkim fakultetom [/url]u Zagrebu i centrom Mediana pokazuje da čak 40 % Hrvata svaki dan konzumira light proizvode..

Istraživanje pokazuje da su light proizvodi popularniji među ženama nego među muškarcima. 84 % ispitanika je navelo da light proizvode smatra zdravijima u odnosu na konvencionalne proizvode, a samo 7 % ispitanika smatra da su light proizvodi namijenjeni samo bolesnim osobama. Prva asocijacija na sam pojam light većini ispitanika je bila ''manje masti'' (18 %) i manje kalorija ( 15 %), a čak 47 % je znalo da light može značiti manje kalorija, manje šećera ili manje masti.

Jedna od najvećih zabluda vezanih uz light hranu je percepcija potrošača da mogu pojesti znatno veću količinu ovakvog proizvoda, što je kontraproduktivno.
Light proizvodi jesu korisni ako pazimo na unos energije, ali nikakve koristi od ovakve štednje nema ako se pretjera pa je u konačnici ukupan unos energije možda i veći nego da smo pojeli normalan proizvod.

Pošalji prijatelju na email

Komentari