Datum objave: 17. 04. 2012.

Istraživanje provedeno u Parizu u razdoblju od 2007 do 200 , na skupini od 7 131 ispitanika, otkriva da osobe koje kupuju u diskontima hrane te supermarketima smještenim u područjima gdje žive slabije educirani potrošači ili supermarketima dosta udaljenim od vlastitog kvarta i susjedstva, imaju veći indeks tjelesne mase (BMI) i opseg struka.

Istraživači ističu snažniju povezanost kupovanja u diskontima hrane, s većom tjelesnom masom i tjelesnim masnim naslagama slabije educiranih potrošača, u odnosu na one višeg stupnja edukacije.

S druge strane, veličina supermarketa i kvaliteta njegovih proizvoda nije u izravnoj povezanosti niti sa BMI niti sa opsegom struka.

Istraživanje je pokazalo da tek 11.4% ispitanika hranu prvenstveno kupuje u dućanu smještenom u vlastitom susjedstvu.

Stoga bi supermarketi mogli biti korisna mjesta za javnozdravstvene intervencije s ciljem mijenjanja štetnih prehrambenih navika.

Izvor: INSERM, France

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: vitkost,

Komentari