Grejpfrut za zdravije desni

Datum objave: 26. 12. 2005.

Studija njemačkih znanstvenika sugerira da konzumacija grejpfruta pomaže u borbi protiv bolesti zubnog mesa. Pokazalo se da osobe koje pate od bolesti zubnog mesa imaju manje izglede da će im krvariti desni ako svakog dana pojedu 2 grejpfruta..
Svaki grejpfrut sadrži približno 92,5 miligrama vitamina C. Znanstvenici vjeruju kako se radi o posljedicama povišenja razine vitamina C u krvi koja dovodi do bržeg zacjeljivanja rana te smanjenja oštećenja koja stanicama nanose molekule slobodnih radikala.
Istraživanje provedeno na Schillerovom sveučilištu je provedeno na uzorku od 58 osoba, a rezultate je objavio British Dental Journal. Utvrđeno je i da konzumacija grejpfruta pozitivno utječe na stanje zubnog mesa i kod pušača i kod nepušača.
Ranija istraživanja su pokazala da pušenje povećava rizik za pojavu bolesti zubnog mesa.
Bolesti zubnog mesa su najčešći uzrok gubitka zuba kod odraslih osoba. Znanstvenici dodaju kako bi trebalo izbjegavati pranje zuba nakon konzumacije grejpfruta jer zbog kiselosti agruma može doći do slabljenja zubne cakline koja tako postaje podložnija oštećenjima. [url="#"]