Gazirani napitci povlače se pred negaziranim

Datum objave: 12. 04. 2005.

Iako se prodaja cola napitaka diljem svijeta povećavala u periodu od 1998. do 2003. godine, udjel ovakvih napitaka u sveukupnoj prodaji gaziranih napitaka stagnira.. Krivci su o zdravlju osviještene potrošači, zamor tržišta cola napitcima i sve prisutniji negazirani napitci.

Čini se da bi situacija za cola napitke bila još i gora da ne postoje njihove diet varijante. Istraživačke agencije kao što je Euromonitor pokazuju brz razvoj funkcionalnih i energetskih napitaka te sve veću potražnju za sokovima i flaširanim vodama za trenutnu konzumaciju (što je čini se posebno popularno u žena). Predviđanja za period 2003. do 2008. godine nisu ista za Zapadnu i Istočnu Europu: u zemljama Zapadne Europe negazirani napitci poput fermentiranih mliječnih napitaka ili aromatiziranih voda će uzrokovati smanjenje prodaje gaziranih napitaka, a tome će dodatno pridodati i neki javnozdravstveni problemi poput pretilosti u djece.

Pošalji prijatelju na email

Komentari