Datum objave: 04. 11. 2014.

U istraživanju nedavno objavljenom u časopisu American Journal of Public Health, skupina australskih znanstvenika istražila je kako se nutritivno siromašna hrana reklamira preko stranica društvenih mreža te koja je dobna skupina najpodložnija njenom marketingu.

U te svrhe analizirane su Facebook stranice 27 poznatih brandova hrane i pića – proučene su njihove marketinške metode i poruke te uključenost i karakteristike tzv. pratitelja.

Primijećeno je da proizvođači nezdrave hrane – definirane kao energijom bogate, a nutrijentima siromašne– privlače visok stupanj uključenosti na svojim Facebook stranicama, posebno tinejdžera i mladih odraslih osoba. Zapaženo je i da su korisnici navedene društvene mreže koji su pokazali visok stupanj uključenosti na stranicama proizvođača nezdrave hrane, češće „dijelili“ njihove sadržaje s ostalim korisnicima.

Proizvođači nezdrave hrane često su vrlo uspješno koristili nagradne igre, natjecanja i druge marketinške tehnike koje zahtijevaju interakciju i angažman potrošača.

Autori su zaključili kako su stranice društvenih mreža postale bitnim mjestom reklamiranja te da ih proizvođači nezdrave hrane često koriste kako bi povećali domet i značajnost svojih marketinških poruka.

Pošalji prijatelju na email

Komentari