Datum objave: 12. 08. 2011.

Tržište dodataka prehrani raste, a potrošači istovremeno postaju sve zbunjeniji koji dodatak uzeti i u koju svrhu. Stoga, budućnost dodataka ne leži samo u novim istraživanjima o njihovoj učinkovitosti, već i u boljoj educiranosti potrošača, poput savjeta stručnjaka, edukacijskih materijala, iskustava drugih potrošača, itd.

Većinom ljudi žele da im se preporuči nešto što će rješiti ili spriječiti neki zdravstveni problem, a da istovremeno ne moraju previše uložiti truda da bi sami pronašli odgovor na pitanja koja ih muče. U ljekarnama i specijaliziranim trgovinama potrebno je davati i savjete potrošačima kako nešto koristiti, zatim kako taj određeni dodatak može ulaziti u interakcije s nekim lijjekovima ili pripravcima koje već koristi, itd.

Također se javlja i ideja bolje integracije dodataka prehrani, poput vitamina D ili C i npr. kalcija u klasične trgovine s hranom, što bi potencijalnom potrošaču olakšalo da postanu sastovni dio njihove svakodnevne prehrane.

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: dodaci prehrani,

Komentari