Istraživanja pokazuju kako oko 60 % mladih preskače doručak i do 4 puta tjedno. Navika je to koja se može negativno odraziti na liniju, a kako tome doskočiti pokazuje nova studija objavljena u časopisu International Journal of Obesity.

U studiji, autori su uspoređivali utjecaj konzumacije standardnog doručka i doručka bogatog proteinima na tjelesnu masu. Pretili adolescenti s navikom preskakanja doručka podijeljeni su u tri skupine: prva je jela standardni doručak koji se sastojao od žitarica i mlijeka, druga skupina je jela proteinski doručak koji je osigurao 35 g proteina a sastojao se od jaja, nemasne svinjetine i mliječnih proizvoda, dok je treća skupina služila kao kontrola.

Nakon 12 tjedana pokazalo se da je, za razliku od standardnog, visokoproteinski doručak zbog većeg osjećaja sitosti doveo do manjeg kalorijskog unosa tijekom dana te prevenirao daljnje nakupljanje masnog tkiva u adolescenata koji inače redovito preskaču doručak.

Autori studije zaključuju kako je za iskorištenje blagodati proteinskog doručka ključ u konzumaciji kombinacije visokokvalitetnih proteina koje nalazimo u mlijeku, mliječnim proizvodima, jajima i krtom mesu.

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: doručak,

Komentari