Maja Biličić

Datum objave: 18. 01. 2019.

Tek objavljeno izvješće otkriva da potrošači žele očuvati mladolik izgled konzumirajući hranu i piće proizvedeno isključivo u svrhe promicanja zdravog starenja.

Osobe u dvadesetima počele su kupovati kreme protiv bora, a nerijetko paze i na prehranu kako bi spriječile određene zdravstvene probleme. Usredotočuju se na zdravlje kostiju, kože, zglobova, mozga i očiju, a često nastoje izbjeći i nasljedne bolesti u obitelji.

Upravo zato stručnjaci savjetuju da bi proizvođači prehrambenih proizvoda i napitaka mogli štošta preuzeti od tradicionalne medicine i novih zdravstvenih istraživanja. Primjerice, u tradicionalnoj kineskoj medicini često se koristi kurkuma s brojnim zdravstvenim blagodatima. Osim nje, vrlo je rasprostranjena i sušena žižula, za koju se smatra da osigurava dugovječnost.

Nadalje, stručnjaci vjeruju da će uskoro mnogi prehrambeni proizvodi osim kurkume sadržavati i đumbir, ekstrakt zelenog čaja i ljekovite gljive. Oni zabrinuti za zdravlje mozga okrenut će se mediteranskoj prehrani koja se temelji na voću, povrću, ribi i maslinovom ulju.

Stručnjaci smatraju da bi proizvođači hrane trebali tražiti savjete upravo od beauty industrije, odnosno industrije ljepote, jer se potrošači okreću njoj kako bi duže sačuvali mladoliki izgled te se osjećali mlađe i zdravije.

Izvor: Mintel Food & Drink
 

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: anti-aging, starenje,

Komentari