Majke će rado platiti više i promijeniti marku dječjeg zamjenskog mlijeka ako ono ima kvalitetne sastojke i veće zdravstvene dobrobiti, pokazala su istraživanja.

Preko 5600 majki dobi 18 do 45 godina u 7 različitih država (Francuska, Južna Koreja, Kina, Velika Britanija, SAD, Njemačka i Indonezija) ispunilo je upitnik o prehrani njihove djece (dobi do 4 godine).

Prema dobivenim podacima majkama je najvažnija kvaliteta (87%), zdravstvena dobrobit (83%), reputacija marke i klinički ispitani sastojci (75% za oboje), dok je cijena bila mnogo niže na popisu sa 52%.

Nadalje, majke su u upitniku odgovorile da bi na njihovu odluku o kupnji proizvoda ponajviše utjecalo „poticanje zdravog razvoja“ (87%), „poboljšanje imunološkog sustava djeteta“ (86%), „zdravi rad crijeva“ (85%) i „mentalni razvoj“ (82%). Tek 27% majki nikada nije kupilo drugačiju vrstu zamjenskog mlijeka.

Iako među različitim državama postoje poneke razlike, majke uglavnom odabiru kvalitetu nad cijenom te se usredotočuju na zdravstvene dobrobiti.

Ovo je istraživanje pružilo važne informacije o majkama kao potrošačima te će proizvođačima dati priliku da se dokažu na tržištu svojom kvalitetom te tako zadrže vjerne kupce i nastave poboljšavati proizvode prema njihovim potrebama i potrebama njihove djece.

Izvor: Arla Foods Ingredients

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: dojenačke formule,

Komentari