Tena Škunca

Datum objave: 03. 11. 2017.

Isprobajte ovu zdraviju verziju poznatog švedskog klasika koju će obožavati i najveći mali izbirljivci.

Težina pripreme: 2

Vrijeme pripreme: 45 minuta

Sastojci za 4 osobe:
mesne okruglice:
•    mljevena puretina, 500 g
•    chia sjemenke, 2 žlice
•    jaje, 1 komad, lagano izmućeno
•    mrkva, 1 manji korijen, sitno naribana
•    slatka mljevena paprika, ½ žličice
•    češnjak, 2 režnja, protisnuti
•    sol, ½ žličice
•    papar, svježe mljeveni, ¼ žličice

umak:
•    grčki tip jogurta, 200 g
•    maslinovo ulje, 1 žlica
•    brašno, 1 žličica
•    senf, 1 žliča
•    soja umak, 1 žlica
•    pileći temeljac, 450 mL
•    papar, ¼ žličice
•    svježi peršin, sitno sjeckani, 2 žlice

Priprema:
1.    Zagrijte pećnicu na 180°C. 
2.    U većoj posudi pomiješajte sve sastojke kako bi dobili smjesu za izradu mesnih okruglica.
3.    Pleh za pečenje prekrijte masnim papirom. Žlicom vadite smjesu, oblikujte kuglice promjera otprilike 5 cm pa ih rasporedite na pleh za pečenje i stavite u pećnicu na 15 do 20 minuta.
4.    Pripremite umak tako da u veliku zagrijanu tavu dodate maslinovo ulje, grčki tip jogurta, senf i soja umak. Smjesu dobro izmiješajte, a zatim dodajte brašno. Promiješajte i kuhajte još 3 minute dok umak ne dobije zlatnu boju.
5.    Polagano dodajte vrući pileći temeljac i kuhajte još 10 minuta konstantno miješajući.
6.    Na kraju dodajte papar i svježi peršin.
7.    Pečene mesne okruglice poslužite s pripremljenim umakom, pire krumpirom i džemom od brusnica.

Pošalji prijatelju na email
Ključne riječi: chia, puretina, ručak, večera,

Komentari