TikTok smatra kako bi u njihovoj zajednici uvijek trebale biti dostupne provjerene informacije o svakodnevnim temama.
Stoga su ove godine pokrenuli #FactCheckYourFeed kampanju kako bi se korisnici jednostavnije snalazili na ovoj platformi, odnosno kako bi ih potaknuli da se kritički odnose prema sadržaju koji im je svakodnevno dostupan online.
U najnovijem nastavku #FactCheckYourFeed kampanje, u suradnji s Britanskim dijetetičkim društvom (BDA, engl. British Dietetic Association), fokusiraju se na identificiranje dezinformacija vezanih za prehranu i vježbanje koje su na društvenim mrežama postale sveprisutan i zabrinjavajući problem.
TikTok je prepoznao dijetetičare kao kvalificirane zdravstvene djelatnike koji procjenjuju, dijagnosticiraju i rješavaju probleme vezane uz prehranu, bilo da je riječ o pojedincu ili problemima na razini javnog zdravlja. Nadaju se kako će TikTok korisnici, zahvaljujući ovoj kampanji, dobiti dodatan poticaj u otkrivanju dezinformacija o prehrani i vježbanju te prepoznati one informacije koje su dobre za njih i njihovo zdravlje.
Izvor: TikTok