Nestlé Adriatic predstavio je novu sezonu projekta koji je do sada o važnosti pravilne prehrane i tjelovježbe samo u Hrvatskoj educirao 40.000 učenika, a planovi na razini cijele regije uključuju utrostručavanje broja uključene djece na 18.000 po sezoni do 2021. godine.
Na Zagrebačkom Velesajmu danas je, uz sudjelovanje čelnika kompanije Nestlé Adriatic, predstavnika državnih institucija kao partnera i podupiratelja projekta te učenika osnovnih škola, kao onih kojima je projekt i namijenjen, predstavljena nova sezona projekta „Vrtim Zdravi Film“. Predstavljeni su dosadašnji rezultatima te ciljevi za budućnost, koji uključuju još veći broj uključenih učenika i još više uloženih sredstava.
Edukativni, ali i zabavni karakter projekta pokazali su učenici OŠ Jabukovac iz Zagreba, koji su uz pomoć kuharice i food blogerice Nastasje Chiare Petrić spravljali jela prema nutritivno bogatim receptima pripremljenima u suradnji s Nestlé nutricionistima. Recepti su osmišljeni kako bi uz samo nekoliko pomno odabranih namirnica i najmlađi mogli pripremiti ukusan i hranjiv obrok, umjesto da posegnu za brzim zalogajima. Društvo su im pravile Viktorija Rađa i Nestlé nutricionistica Koraljka Novina Brkić, koja je ukratko predstavila rezultate brojnih znanstvenih studija o koristi uključivanja djece u planiranje, pripremanje i kuhanje obroka. Veliki je poticaj za svako dijete da se ohrabri i proba novu hranu, što za pozitivan efekt ima veći, češći unos poželjnih namirnica: povrća, voća, mahunarki/ grahorica i cjelovitih žitarica.
Projekt „Vrtim Zdravi Film“ dio je globalne inicijative ‘Nestlé za zdraviju djecu’, a koja osim edukacije uključuje i razvoj zdravijih proizvoda u budućnosti kao i savjetovanje obitelji o namirnicama i vježbanju.
Globalni cilj kompanije je da do kraja 2030. godine 50 milijuna djece vodi zdraviji život, a na razini Adriatic regije dosad je u projekt bilo uključeno 89.000 djece iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije.
U Hrvatskoj je kroz projekt dosad prošlo više od 40.000 učenika iz 500 škola, a novi planovi za regiju uključuju utrostručavanje broja uključene djece do 2021. godine.
Također, samo u prošloj godini Nestlé je lansirao više od 1.000 novih proizvoda kreiranih u skladu s nutricionističkim potrebama djece, a svake godine portfelj proizvoda obogaćuje namirnicama kao što su voće, povrće, mahunarke i mekinje, uz smanjivanje količine šećera i soli.